
Reklamacje i zwroty
W Empiria Living priorytetem jest pełna satysfakcja naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy mebel spełniał najwyższe standardy jakości i designu. Rozumiemy jednak, że w wyjątkowych sytuacjach może zaistnieć potrzeba zwrotu lub zgłoszenia reklamacji.
Zwroty
Zakupy w naszym sklepie internetowym objęte są standardowymi zasadami zwrotów, zgodnymi z obowiązującymi przepisami dla sklepów meblowych online.
Jednocześnie wiemy, że każdy przypadek jest inny, dlatego każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie. Naszym celem jest, aby proces zwrotu był możliwie prosty i komfortowy, a jego przebieg dawał Ci poczucie bezpieczeństwa i pewności, że jesteś w dobrych rękach.
Ponieważ zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, aby wspólnie ustalić wszystkie szczegóły związane ze zwrotem.
Reklamacje
Jeżeli otrzymany mebel posiada wady lub nie spełnia oczekiwań jakościowych, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi. Każde zgłoszenie traktujemy z najwyższą starannością i troską, aby jak najszybciej znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
👉 Reklamacje prosimy kierować:
📩 kontakt@empiriameble.pl
📞 44 685 35 23